Στη ΜΕΝΤΙΤΕΡΡΑΝΙΑ ΑΑΕΖ φροντίζουμε για την εξυπηρέτηση των πελατών μας ανταποκρινόμενοι άμεσα στα ερωτήματα σας και σε τυχόν παρατηρήσεις σας.
Παρόλα αυτά ίσως υπάρχει κάποιο παράπονο για το οποίο θέλετε να μας το γνωστοποιήσετε. Για το λόγο αυτό και προκειμένου να λάβετε έγκυρα, υπεύθυνα και άμεσα την απάντηση στο αίτημά σας, θα πρέπει να ακολουθήσετε τις παρακάτω διαδικασίες.
Θα καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια να διαχειριστούμε τα θέματα που σας αφορούν με ακεραιότητα και προσήλωση.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ
Μπορείτε να υποβάλλετε αιτίαση/παράπονο, επιλέγοντας έναν από τους παρακάτω τρόπους:
- Με e-mail στο complains@mediterrania.gr μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας υποβολής που θα βρείτε στη συνέχεια
- Μέσω τηλεφώνου στο 215 5005588 (Δευτέρα έως Παρασκευή: 9 πμ έως 5μμ), στο οποίο θα ενημερώνεται άμεσα, ο αιτιώμενος περί υποχρεωτικής αποστολής γραπτής αιτίασης.
- Ταχυδρομικά υπόψη:
Υπευθύνου Διαχείρισης Αιτιάσεων
ΜΕΝΤΙΤΕΡΡΑΝΙΑ ΑΑΕΖ
ΙΑΣΩΝΙΔΟΥ 1
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΚ. 167 77
Διερεύνηση, αξιολόγηση και επίλυση
Μετά την διερεύνηση και αξιολόγηση της αιτίασης από τα αρμόδια πρόσωπα, αν η αιτίαση είναι άμεσα επιλύσιμη, ο αιτιώμενος θα λάβει ενημέρωση από την εταιρεία εντός 3 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία υποβολής της. Αν η αιτίαση χρήζει μεγαλύτερης διερεύνησης τότε η εταιρεία οφείλει να ενημερώσει τον αιτιώμενο εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία υποβολής της αιτίασης. Αν σε περίπτωση δεν είμαστε σε θέση να δώσουμε απάντηση εντός του προβλεπόμενου χρόνου, θα λάβετε απάντηση, εξηγώντας τους λόγους καθυστέρησης και αναφέροντας τον εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης.
Συμπληρωματικά αναφέρεται ότι υποβολή αιτίασης με την μορφή ανώνυμης καταγγελίας θα καταγράφονται αλλά δεν θα διερευνώνται.
Ο αιτιώμενος δικαιούται να ζητήσει αντίγραφα και να προσφύγει στις αρμόδιες Αρχές, ενημερώνοντας σχετικά και την Εταιρία.
Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία ΜΕΝΤΙΤΕΡΡΑΝΙΑ ΑΑΕΖ θα ενημερώνει τον αιτιώμενο ότι μπορεί να απευθυνθεί στις ακόλουθες αρχές για την εξωδικαστική επίλυση της αιτίασής του:
• Τον Συνήγορο του Καταναλωτή, στον οποίο μπορεί να απευθυνθεί εντός ενός (1) έτους αφού λάβει γνώση της καταναλωτικής διαφοράς.
ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα
Τηλ.: 210 6460862, 210 6460814, 210 6460612, 210 6460734, 210 6460458
Fax: 210 6460414
• Την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Πλ. Κάνιγγος, 101 81, Αθήνα
Tηλ.: 1520 Fax: 210 3843549
• Την Τράπεζα της Ελλάδος.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (ΔΕΙΑ) της ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης
Ελ. Βενιζέλου 21, 102 50 Αθήνα
Τηλ.: 210 3205222, 210 3205223Fax: 210 3205437-8
Σε κάθε περίπτωση, σας ενημερώνουμε ότι η ενεργοποίηση της διαδικασίας διαχείρισης παραπόνου/αιτίασης δεν διακόπτει την παραγραφή των έννομων αξιώσεών σας, όπως ορίζει η νομοθεσία.
Φόρμα Υποβολής Παραπόνων
Παρακαλούμε να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας και να περιγράψετε αναλυτικά το γεγονός που αφορά την αιτίαση/παράπονό σας.